Hyderabad

TRS workers union to strike against private auction of coal

حیدرآباد: حکمراں تلنگانہ راشٹرا سمیتی (ٹی آر ایس) سے ملحقہ تلنگانہ بوگو گنی کرمیکا سنگھم (کول مائن ورکرز یونین) نے سنگارینی کولیریز کمپنی کے چار کول بلاکس لگانے کے مرکزی وزارت کے فیصلے کے ردعمل کے طور پر 9 دسمبر کو ہڑتال کا نوٹس جاری کیا ہے۔ لمیٹڈ (SCCL) کو نیلامی کے لیے نجی کھلاڑیوں کے ذریعے خریدا جائے گا۔

یونین نے مطالبہ کیا کہ چار کول بلاکس یعنی کلیان کھانی بلاک-6، کویاگوڈیم بلاک-3، ساتھوپلی بلاک-6 اور شرواناپلی کو نیلامی سے واپس لیا جائے۔

انہوں نے یہ بھی مطالبہ کیا کہ اب طبی طور پر ناکارہ اور فوت شدہ ملازمین کے زیر کفالت افراد کی عمریں 35 سال سے بڑھا کر 40 سال کرنے کا فی الفور خیال رکھا جائے۔

یونین کے دیگر مطالبات میں 35 سال سے زیادہ عمر کے منتخب ملازمین کو کووڈ-19 کی وجہ سے گزشتہ ڈیڑھ سال سے میڈیکل بورڈز کی عدم کارکردگی کو مدنظر رکھتے ہوئے اجازت دینا شامل ہے۔ انہوں نے یہ بھی مطالبہ کیا کہ ملازمین کے بیٹوں کو ملازمت فراہم نہ کرنے کی شرط کو واپس لیا جائے کیونکہ ان کی شریک حیات سرکاری/پرائیویٹ سیکٹر انڈرٹیکنگز میں کام کرتی ہیں کیونکہ انتظامیہ کے جاری کردہ سرکلر میں یہ شق موجود نہیں تھی۔

.

Related Articles

Back to top button
Enable Notifications    OK No thanks

Adblock Detected

Please Desable your Adblock to continue content.