Hyderabad

Palestine hails Belgium’s decision to label Israeli settlements’ products

رام اللہ: فلسطین نے بیلجیئم کی طرف سے فلسطینی علاقوں میں اسرائیلی بستیوں کی مصنوعات پر لیبل لگانے کے فیصلے کا خیرمقدم کیا ہے، اور کہا ہے کہ یہ “صحیح سمت” میں ایک قدم ہے۔

فلسطینی وزیر اعظم محمد اشتی نے بدھ کے روز ایک پریس بیان میں کہا کہ بیلجیم کا فیصلہ اس حقیقت پر مبنی ہے کہ اسرائیلی بستیاں “بین الاقوامی قوانین اور قراردادوں کے منافی ہیں” اور اس نے “سچائی، انصاف اور آزادی کی اقدار کے ساتھ اپنی ہم آہنگی کا اظہار کیا۔ “

انہوں نے دنیا بھر کے ممالک سے مطالبہ کیا کہ “اسرائیلی بستیوں کی مصنوعات پر لیبل لگا کر بیلجیم کے نقش قدم پر چلیں، بستیوں میں توسیع کی مذمت کریں اور فلسطینیوں پر آباد کاروں کے بڑھتے ہوئے حملوں کو روکنے کے لیے دباؤ ڈالنے کے لیے کام کریں۔”

ایم ایس ایجوکیشن اکیڈمی

سنہوا نیوز ایجنسی نے رپورٹ کیا کہ بدھ کو بیلجیئم کی حکومت نے اسرائیلی بستیوں کی مصنوعات پر واضح لیبل لگانے کا فیصلہ کیا تاکہ یہ ظاہر کیا جا سکے کہ یہ بستیاں فلسطینی زمینوں پر تعمیر کی گئی ہیں۔

اسرائیلی میڈیا رپورٹس کے مطابق اسرائیلی وزارت خارجہ نے بیلجیئم حکومت کے اس فیصلے کی مذمت کرتے ہوئے ایک بیان میں کہا کہ اس سے اسرائیلیوں اور فلسطینیوں کو یکساں نقصان پہنچتا ہے۔

اسرائیل نے 1967 کی مشرق وسطیٰ کی جنگ میں مغربی کنارے کا کنٹرول سنبھال لیا تھا اور تب سے وہ اس پر درجنوں بستیاں تعمیر کر چکا ہے۔ اس طرح کے اقدام کو عالمی برادری بین الاقوامی قوانین کی خلاف ورزی تصور کرتی ہے۔

ہمیں سبسکرائب کریں۔ روزنامہ Siasat - Google News

.

Related Articles

Back to top button
Enable Notifications    OK No thanks

Adblock Detected

Please Desable your Adblock to continue content.