Hyderabad

Country has to decide whether Jinnah’s followers will cause mischief: Yogi

نوئیڈا: اتر پردیش کے وزیر اعلی یوگی آدتیہ ناتھ نے جمعرات کو سماج وادی پارٹی (ایس پی) پر پردہ دار حملہ کرتے ہوئے کہا کہ ملک کو فیصلہ کرنا ہے کہ آیا گنے کی مٹھاس بڑھے گی یا پاکستان کے بانی محمد علی جناح کے پیروکار ریاست میں فساد برپا کریں گے۔

وزیر اعظم نریندر مودی کی موجودگی میں گوتم بدھ نگر کے جیور علاقے میں نوئیڈا بین الاقوامی ہوائی اڈے کا سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب میں شامل ہونے پر آدتیہ ناتھ نے اپوزیشن پر اپنی بندوقیں چلانے کی تربیت دی۔

انہوں نے کہا کہ ریاست ترقی کی راہ پر گامزن ہے اور حکومت کی مختلف کوششوں کو اجاگر کیا۔ بی جے پی لیڈر نے 7000 سے زیادہ کسانوں کا بھی شکریہ ادا کیا جنہوں نے بغیر کسی تنازعہ کے ہوائی اڈے کے لیے اپنی زمین کے حصول کے لیے رضامندی دی۔

“کچھ لوگوں نے اتر پردیش کے گنے کے علاقے (مغربی حصوں) میں فسادات کی ایک سیریز کے ساتھ تلخی بڑھانے کی کوشش کی تھی۔ اب ملک کو فیصلہ کرنا ہے کہ کیا گنے کی مٹھاس بڑھے گی یا جناح کے پیروکار فساد برپا کریں گے،‘‘ آدتیہ ناتھ نے ہزاروں کے اجتماع سے خطاب کرتے ہوئے کہا۔

ایس پی لیڈر اور اتر پردیش کے سابق وزیر اعلی اکھلیش یادو نے گزشتہ ماہ جناح کو مہاتما گاندھی، سردار ولبھ بھائی پٹیل اور جواہر لال نہرو سے تشبیہ دیتے ہوئے کہا تھا کہ ان سب نے ہندوستان کو آزادی حاصل کرنے میں مدد کی۔

ان کے تبصرے نے حکمران بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) سمیت دیگر کی طرف سے شدید تنقید کی دعوت دی تھی۔

آدتیہ ناتھ نے کہا کہ مودی کی قیادت میں اتر پردیش نئی بلندیوں کو چھو رہا ہے، چاہے وہ عوامی بہبود کی اسکیمیں ہوں جو بغیر کسی تفریق کے سب تک پہنچتی ہیں یا ترقی کے لیے نیا انفراسٹرکچر بنانا یا لوگوں کے عقیدے کا احترام کرنا، آدتیہ ناتھ نے کہا۔

انہوں نے مزید کہا، ’’اتر پردیش کا پورا تصور بدل گیا ہے کہ ریاست ترقی اور ترقی کر سکتی ہے۔‘‘

.

Related Articles

Back to top button
Enable Notifications    OK No thanks

Adblock Detected

Please Desable your Adblock to continue content.