Hyderabad

Bigg Boss 15 BIG update: Jay, Vishal, Neha eliminated!

ممبئی: نیچے 6 سے سمبا ناگپال کی بے دخلی کے بعد، اب ایسا لگتا ہے کہ جے بھانوشالی اگلی ہے جسے ‘بگ باس 15’ کے گھر سے نکالا جائے گا۔

ذرائع نے انکشاف کیا کہ جے کو بے دخل کیا جانے والا اگلا فرد ہے۔ اور درحقیقت وشال کوٹیان اور نیہا بھسین بھی باہر ہو گئے۔ لیکن چینل نے سرکاری طور پر اس کی تصدیق نہیں کی ہے۔

بگ باس 15 کے ‘سنڈے کا وار’ کے دوران پہلے ہی یہ اعلان کیا گیا تھا کہ گھر میں صرف ٹاپ 5 مقابلہ کرنے والے ہی رہیں گے۔ اب ہم پہلے ہی جان چکے ہیں کہ راکھی ساونت وائلڈ کارڈ کے مدمقابل کے طور پر داخل ہو رہی ہے اور نیچے 6 سے خاتمہ سمبا ناگپال کے ساتھ شروع ہو چکا ہے۔

ایم ایس ایجوکیشن اکیڈمی

اس کے بعد جے بھانوشالی ہیں اور ذرائع کے مطابق نیہا بھسین اور وشال کوٹیاں بھی بے دخل کر دیا گیا.

نیہا بھسین نے بگ باس 15 میں راکیش باپت کے ساتھ وائلڈ کارڈ مقابلہ کرنے والے کے طور پر داخلہ لیا ہے۔ راکیش نے پہلے ہی صحت کی وجہ سے شو چھوڑ دیا تھا اور اب لگتا ہے نیہا کا سفر بھی ختم ہونے والا ہے۔

ٹھیک ہے، بہت سے لوگوں کے لیے جے اور وشال کی بے دخلی کو دیکھنا عجیب ہوگا۔ جیسا کہ وہ اپنا بہترین دینے کی کوشش کر رہے تھے۔

اگرچہ بے دخلی کے کام کے دوران، سب سے اوپر 5 مقابلہ کرنے والوں کو ایک ایک مدمقابل کو بچانے کا اختیار دیا گیا تھا اور پراتک سہجپال نے نیہا کو اوور منتخب کیا تھا۔ سمبا اور اس طرح وہ بے دخل ہونے والا پہلا شخص ہے۔ لیکن اب، نیہا کو بھی وشال اور جے کے ساتھ بے دخل کر دیا گیا ہے حالانکہ ابھی تک سرکاری تصدیق کا انتظار ہے۔

ہمیں سبسکرائب کریں۔ روزنامہ Siasat - Google News

.

Related Articles

Back to top button
Enable Notifications    OK No thanks

Adblock Detected

Please Desable your Adblock to continue content.